Filipinos: Unexpected encounters

Tanskassa asuva filippiiniläiskirjailija Lakambini Sitoy kertoo ajatuksiaan maailmanmenosta Pohjoismaihin muuttaneiden filippiiniläisten näkökulmasta. Verkkokeskustelun kieli on englanti. Tervetuloa 23.4.2024 klo 17!

Lakambini Sitoy, a Filipino writer living in Denmark, tells her thoughts about the world from the perspective of Filipinos who moved to the Nordic countries. Welcome on Tuesday, April 23 at 5 pm (Finnish time)!

Kirjailijavierailu: Lakambini “Bing” Sitoy

Kirjailija Bing Sitoy harrastaa myös maalausta. Hänen maalauksiaan on ollut esillä sekä nykyisessä asuinmaassa Tanskassa että  Filippiineillä. Kuvassa Bing ja “Sea Diamonds”.

“Filipinos: Unexpected encounters” – Filippiiniläiset: odottamattomia kohtaamisia

Zoom:

Järjestäjä: Filippiinit-seura ry

Huom! Verkkokeskustelun jälkeen n. klo 18.30 Filippiinit-seuran vuosikokous samassa tilassa / Zoom-linkin kautta.