Mukana Maailma kylässä 2024

Tervetuloa Mahdollisuuksien torille juttelemaan ja tutustumaan filippiiniläisiin koruihin, kirjoihin ja muuhun kiinnostavaan. Filippiinit-seuran pöydän numero on M533. Meiltä voit ostaa esimerkiksi filippiiniläisen kasviskeittokirjan tai Suomi-filippiino/tagalog-suomi-sanakirjan.

Filippiinit-seuran pöytä sijaitsee Mahdollisuuksien tori -nimisessä rakennuksessa, paikan numero on M533. Tapahtumapaikkana on Helsingin Suvilahti, lähellä Kalasataman metroasemaa.

Maailma kylässä on kesän tärkein kasvisruokafestari. Senpä vuoksi myymme siellä uutta painosta kirjasta Gulay. Pieni filippiiniläinen kasviskeittokirja. Filippiinit-seura haluaa esitellä Filippiinien trooppista hedelmien ja vihannesten runsautta ja perinteisiä ja uudempia kasvisruokaohjeita. Kirjaan on koottu reseptejä mm. Suomessa asuvilta filippiiniläiskokeilta. Mukana on keittiömestareilta myös vegaaneja ohjeita. Kokeile rohkeasti uusia makuja!

Meiltä voit ostaa suomi – filippiino/tagalog – suomi -sanakirjan, jonka avulla opit uuden kielen. Filippiiniläisiä muuttaa nyt Suomeen todella paljon, on aika tutustua heidän kieleensä. Ja tietenkin kirja toimii myös toisin päin, suomen opiskeluun: osta vaikka filippiiniläiselle ystävällesi lahjaksi! Lisää Filippiinien kielistä.

Tapahtumassa voit myös tukea kummilapsiamme. Lue kummitoiminnasta lisää.

Lisää tietoa Maailma kylässä -festivaalista.